CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

26 Haziran 2008 Perşembe

Babalar günü süprizi


16/6/2008

Bizim iki bıcır düşündüler taşındılar babalarına manevi hediyeler vermeye karar verdiler.
Efe Deniz bunun için hararetli bir çalışmaya girdi.
Anneanne ve dede desteği ile önce eller boyandı...ama bir türlü açık bir şekilde el izi çıkartmayı başaramadık...


Aaa mama var ben niye burda bu kartonla oyalanıyorum...
Sonra gıdıklana gıdıklana ayaklar boyandı...
Yapma anneannene çok gıdıklanıyorum


Bastığım yerde iz bırakırım


Kısaca tam anlamıyla, tabiri caizse “el emeği,ayak nuru :)” bir çalışma ile aşağıdaki hediyeyi hazırladı..

İlk sanat eserim :)



İkinci bıcıra gelince;
O biraz sabırsız çıktı ve babasının, babalar gününü biraz erken kutlamak istedi.
Önce bir kutu içine hediyesini yerleştirdi ve üstüne de ekteki mektubu yerleştirdi.


Kutunun içinden ne mi çıktı ...

SÜPRİZZZ :)


Sadece babamıza değil bana da güzel bir süpriz oldu.

PS1: %40 kız diyenler öpüyorum yanaklarınızdan,
PS2: Çocuğuyla çocuk olup, kalbindeki duyguları sınırsızca paylaşan tüm babalar,


BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN:)

2 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Happy Mixy dedi ki...

blogunuz hayırlı olsun...dostum efedenize ve kardeşim nehire öpücükler...

Adsız dedi ki...

:) sayenizde efendim. Ne kadar teşekkür etsek az :)