CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

29 Haziran 2008 Pazar

Su kuşu...

Daha doğduğu günden belliydi suyu sevdiği, seveceği . Ama 6 küsür aylık bir adamdan böylesi bir performans beklemiyordum. Buz gibi suya gözünü kırpmadan girmesi, dudakları titremesine rağmen çıkarmaya çalıştığımızda yaygarayı basması , ellerini ayaklarını çırparak ağzına burnuna yüzüne gözüne su kaçmasına rağmen ağlamadan suyun içinde kalması, aksine simidine koyduğumuzda yaygarayı basması lakaplarına bir yenisini eklememize sebep oldu : SU KUŞU :)



İşte konuşan foto'lar eşliğinde havuz maceramız :)





Bu şapkayı taktıklarında artık anlıyorum ki... HAVUZA GİDİYORUZZZ :)


Hemen mayomu giyip havuz kenarından suyun sıcaklığını kontrol ediyorum...


Başparmağımı bir daldırayım bakayım... hımm gayet güzel, tam yüzme kıvamında.



İşte giriyorum...





HARİKA !!!








Biraz yüzeyim,bakın ayaklarımdan çıkan dalgalara...




Bu da nereden çıktı şimdi?!? Çok sıkıcı ağlayacağım galiba...



Yüzünce insan acıkıyor :)




Biraz dinlenip,enerji toplayıp,tekrar havuza :)




Yarın yine gelicez, söz dii mi? bakın bozuşmayalım!!!






glitter-graphics.com

8 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Happy Mixy dedi ki...

Deniz çok tonton olmuş görünce oğlumun bu aylarını hatırlıyorum:)Bizimkide tontoş bişeydi...
Deniz çok tatlı bir bebek ve sanırım babasına daha çok benziyor ama bazı fotolardada işte başak diyorum :))
olay yaratmicaksa neler yiğiyor yazarsan sevinriz:))
buarada o yazılardan sonra kararsızım yani...sanada hak vermeye başladım.
bebe bisküvileri hakkında ne düşünüyosun bana bilgi verirmisin bu konuda sıkıntılıyım.kahvaltıda onuda yediriyorum bazen gece sütünede koyuyorum!!!

Adsız dedi ki...

:) teşekkür ederiz.
Bakma sen onun tombik göründüğünde son kontrolünde 500gr eksiği çıktı :)
Bizimkinin boyu ayına göre biraz daha uzun olduğundan,bir de çoook hareketli olduğundan (uyurken bile bacağı havada uyuyor bazen)sanırım o kilo hesabımız hiç tutmayacak.
Neler yedirdiğimiz konusuna gelince sabah 08:00 gibi -kızacaksınız ama- süt. 10:30-11:00 gibi kahvaltı kimi zaman peynir reçel 2 bebe bisküvisi, kimi zaman süt içine 3-4 kayısı biraz armut ve yine 1-2 bebe biskuvisi. 13:00-14:00 civarı evde yapılmış bir sebze yemeği (ezilerek) 16:00-17:30 civarı meyve ya da yoğurt, 19:00-20:30 civarında akşam yemeği (evde ne piştiyse-daha doğrusu annemlerde) ve gece uyandığında da aptamil mama. düşün yani bu kadar yemeye kilo eksiği çıkıyor :)
Bisküvi kousuna gelince,bizim doktorumuz günde 5 bisküviyi geçmeyin dedi. ama zaten Efe Deniz fena şekilde kabız olduğundan ve sıkıntı çektiğinden biz bol bol lifli gıdalar verip mümkün oldukça patates-muz-biskuvi-makarna türlerini az vermeye özen gösteriyoruz. Sonuç olarak bisküvi dediğimiz şey ekmek yerini tutuyor ne kadar az verirsek o kadar iyi :)
(Bu arada yine ortalığı karıştırır mıyım bilmiyorum ama biz çiğköfte-meze-turşu..vb gibi marjinal gıdalar dışında evde ne pişiyorsa -zaten az tuzlu pişer bizde yemekler- herşeyi ama herşeyi veriyoruz bizim bıcıra)

M.İ.N.İ dedi ki...

başakçım blog süper olmuş içim acıldı valla o karakara şablondan sonra hayırlı olsun canımcım...

Adsız dedi ki...

Hep böyle balıklı, denizli kısaca "su" içerikli bir şablonum olsun istiyordum :)
Blogcu iyi ki sapıttı da ,vesile oldu :)
Beğenmene çok sevindim İlknur'cum çok teşekkür ederim...

Sudamlam dedi ki...

minik yüzücü :)) suyu sevmeleri ne kadar güzel değil mi. valla tebrik ediyorum seni başak yaa.. ben damla ile annemlere gitmeye bile kasılıyorum..efe deniz ile havuza gitme cesaretin için tebrikler :) görünen o ki, bir ben böyle tedirginim..valla bütün anneler gayet rahat..bir de havuz mikrop takıntım var benim :( ay psikopatmıyım neyim :(((

Adsız dedi ki...

:) teşekkür ederim yaprak'cım ama bu cesaret kadar biraz da destek işi. eğer annem yanımda olmasa sanırım ben de zorlanırdım. Pek çok anne mikrop ..vs takıntılıdır yanlız değilsin ama ben bu konuda kendimi geliştirmek için uğraşıyorum. Kendi kendime diyorum ki "bu bıcır emeklemeye veya ayaklanmaya başladığında benim görmediğim nerelere dokunup, neleri ağzına götürecek, işte bu yüzden rahat olup çok titiz olmamalıyım" :) bunu sürekli kendi kendine tekrar edince işe yarıyor. Hatta yere düşen oyuncağı bile silmeden eline vermeye başlıyorsun :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

ilk havuz maceranız hayırlı olsun darısı bizim bekir mert'e
tabi babası işden evin yolunu bulup gelirse..
inşalAllah gideriz kış gelmeden bizde :(((
heheheeee

Adsız dedi ki...

Aminn.
Ama hatırladığım kadarıyla Bekir Mert ilk zamanlarda banyo yapmaktan ve sudan hoşlanmıyordu. Benim tavsiyem, suya-havuza ilk sokma teşebbüsünüzde tepki verirse sakın zorlamayın. Kenarda oyuncaklarla filan ilgisini çekin.Sonra büsbütün sudan-denizden-havuzdan kaçan bir çocuk olur.