CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

31 Temmuz 2008 Perşembe

Nehir’imiz


Pazartesi günü Atıl Yüksel hocaya randevumuz vardı. Bizim için heyecanlı bir o kadar da korkutucu bir gündü. Ne de olsa bu hafta yapılan detaylı ultrason muayenesi ile bebekteki pek çok hastalık (kalp damar hastalıkları, down sendromu belirtileri yarık dudak, eksik-fazla parmak, iç organ anomalileri..vs) tespit edilebiliyordu. Kızımız bu muayeneden başarıyla çıktı (tak tak tak maaşallah diyelim). Ama annesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Her ne kadar Atıl bey, şu an için endişe edecek birşey yok dese de o kadar iğneye,ve hormona rağmen rahim kanalı uzunluğu yine 34 mm’ye inmiş :(.
Neyse güzel şeylerden bahse devam...Sibel hanım’ın da söylediği gibi Nehir hanım Efe Deniz’den de hareketli. İşte bu yüzden bir türlü 3 boyutlu bir vesikalık vermedi bize. Tam çekecekken ya eliyle yüzünü kapadı, ya yan döndü, ya da sürekli kafasını sallayıp titrek görüntüler verdi bize. Utanmaz tüm bunların sonunda parmaklarını “V” yapıp bir de zafer işareti yolladı. Tüm bu kıpırdanmaları cd’de ama siz 2 boyutlu profili ile yetineceksiniz maalesef.
Kıpırdanmalar demişken, tabii bu harketliliğin bedeli bana yol, su ,elektrik olarak geri dönmeye başladı bile. Efe Deniz’de 30.haftada başlayan uyku bölünmeleri ve erkenden uyandırma darbeleri,kızımızın yerinde duramaması sebebiyle 22-23.haftada hayatımın-uyku hayatımın- tam da içine girmiş durumda. Aldığım “progesteron” hormonu bir şekilde ben de “uyku” yan etkisi yapıyor. Neyse ki Efe Deniz annemde kaldığından en azından bir de gece maması için kalkmak zorunda kalmıyorum. Yoksa herhalde tüm günü yaşayan bir ruh şeklinde geçirirdim. Bu arada bu anneannede kalmanın Efe Deniz ile annem arasında nasıl bir bağ yarattığı konusunu ise pek yakında paylaşacağım. Yeterince oturdum, Nehir hanımı kızdırmayayım da gidip biraz uzanayım...

4 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

M.İ.N.İ dedi ki...

Nazlı gibi 1 dakka yerinde duramayan bir kızın olcak demektir bu :))

Şimdi fotosuna baktımda Nehir tıpkı annesi :)))

Happy Mixy dedi ki...

ultrasondan gördüğüm kadarıyla Efedenize benzeyen bi kız geliyor:) sağlıklı olmasına şükürler olsun diyelim.Ama senin rahatsızlığın canımı sıkıyor.Lütfen gerekirse bilgisayara bakma ve yat arkadaşım.

Sudamlam dedi ki...

afacana bak sen :)) kaç gündür merak ediyordum yazmadın diye ben de çok yoğundum, artık bugün bir mail atayım nasıl oldu sorayım derken yazmışın..nehir hn ın keyfinin yerinde olmasına sevindim. seni zorluyor biraz bu sefer sanırım, afacan çıktı bu afacan :)) efe denizi özledik..resim isteruk :))

Adsız dedi ki...

İlknur'cum:Nazlı gibi, cin gibi ve kıpır kıpır olsun valla daha ne isterim :)
Pınar'cım: aynı şeyi düşündüm ben de ilk 3 boyutlu görüntüsünü gördüğümde. Hatta yüksek sesle "aaa tıpkı abisi bu" demiş bulundum :) merak etme çok kısa süreli oturuyorum genelde yatark kucağımda yazıyorum yazılarımı. İlgin için teşekkür ederim.
Yaprak'cım:senin de ilgine teşekkür ederim, yattığım yerden kıpır kıpır bir kızla ancak bu kadar yazabiliyorum. Ama yeni resimler ve yazılar çok yakında :)
Bu arada bol bol Damla'ya bakayım da kızımız da senin ki gibi çakır gözlü bir afet olsun :)