CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

7 Ekim 2008 Salı

Çok çok gecikmiş sobe

8 eylülde Sudamlam sobelemiş beni. Bunca zaman geçmesine rağmen, konu bu kadar güzel olunca dayanamadım geç de olsa yazmak istedim.

Konu: Mutluluğun tarifi ve resmi.

Aslında daha önce bu konuda yazdığım ve adı zaten mutluluğun resmi, olan bir yazı var. Bu yazıda mutluluğun, bekarken,evlenince ve çocuktan sonraki hallerinden bahsetmiştim kendi adıma.

Ama sonra Damla'nın annesi Yaprak'ın, blogunda en mutlu olduğu anı anlatmış olması ,beni de bugüne kadar en mutlu olduğum anı sorgulamaya itti. Ve peşpeşe iki an canlandı gözümde.

İlki, eşimin (hiç beklemediğim bir anda, annemler ile işbirliği yaparak gerçekleştirdiği, kalbimin yerinden çıkacağını, zamanın durduğunu ve o anda sonsuza kadar kalacağımızı sandığım) aşırı romantik evlenme teklifi.

İkincisi ise mutluluğun resmi de diyebileceğim, oğlumu kucağıma aldığım o ilk an.


Gözümden süzülen o bir damla yaş, mutluluğun ve birbirine karışmış binbir güzel duygunun en saf haliydi.

Sanırım bir-iki ay sonra en mutlu anlarımı düşündüğümde bir yeni görüntü daha belirecek gözümün önünde :)

Konu bu kadar güzel olunca, ben de bu yazıyı okuyan herkesi sobeliyorum Kim en mutlu olduğu anı ve mutluluğun resmini paylaşmak istiyorsa yazsın. Herkese Sobeee :)














glitter-graphics.com

6 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

annesininoglusu dedi ki...

herhalde bir anne için (babalar bozulmasın ama) hayatının en güzel anıdır doğum...
ve tabi sonrasında daha da güzelleşen günler,yıllar...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canito'nun sayfasında gezerken gördüm sizi, Efe Deniz ve yepyeni misafir Nehir'le ilgili yazıları da bir çırpıda okudum:)) Beni bekleyen pastalar olmasına rağmen:)) Umarım Nehir bebeği sağlıkla alırsınız kucağınıza..

Sımsıcak sevgiler.....

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Katılıyorum arkadaşım sana hayatta en güzel an doğum.
Bu kutsal görevi biz annelere verdiğin için Allah’ım sana binlerce kere şükür.

Adsız dedi ki...

başakcım yok yok iyiyim merak etme. sana da incinmedim. ama ben de bu devlete bu aralar çok kızgınım ya paylaşmak istedim. seni ve sizinkileri de çok öpüyorum. damla

Sudamlam dedi ki...

ben doğum anıma dair çoğunlukla acı ve sancı hatırlıyorum. herhalde tamamen normal(!)bir doğum yaptığımdan :)))

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Sevgili annesininoğlusu herhalde babalar bozulmaz diye düşünüyorum ilerleyen zamanlarda pek bir babacı oluyor bu bıcırlar çünkü :)
****************************
Merhaba Sevgili pastacırapunzel, hemen merak edip ben de iadeyi ziyarete geldim ve hamile hamile bütün o güzel pastalardan aşerdim :) Bu gidişle Efe Deniz'in pastası da sizden olacak galiba. Ziyaretiniz için teşekkürler.
**************************
Yasemincim, Nehir'i de doğurur doğurmaz bunun kutsal bir görev olduğunu kabul edip şükredeceğim :)
*********************
Damla'cım kırılmadığına çok sevindim. Hassasiyetini anlıyorum ve devlete olan kızgınlığına sonuna kadar hak veriyorum. En kısa sürede Alp'i öpüp sarılabilmen diklerimle...
****************************
Yaprak'cım, normal doğum yapmayı çok isteyen ben acaba normal doğum yapsaydım yine aynı şeyleri yazar mıydım diye düşündüm. Sonra evet dedim. Çünkü ben doğuma değil o bebeği ilk aldığımız ana güzel dedim. Sanırım normal de yapsaydım oğlumu kucağıma aldığım an tüm o sıkıntı biterdi. Yoksa bitmiyor mu???