CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

13 Aralık 2008 Cumartesi

Doğumgünü seçmeceleri


Günler o kadar hızlı ve dolu geçebiliyor ki Efe Deniz’in doğumgünü hakkında iki satır yazacak zaman bulamadım.
Bu sebeple yine ben susacağım resimler konuşacak…




Güne Beyhan halamızın süpriziyle başladık. Halası,Efe Deniz'e çok şık bir takım almakla kalmamış aynı zamanda doğumgünü sofrasını da düşünerek lezzetli mi lezzetli bir de kek yapmıştı. Kızımız içinse kirazlı bir hırka ve ona uygun patikler örmüş bizleri tam kalbimizden vurmuştu :)






4 kişi olarak konuklarımızı karşılamak üzere hazırlandık veeee....



ben bu kadar uzun zamandan sonra ilk defa kısa bir süreliğine de olsa oğlumu kucağıma aldım :)




5 Aralıkta aileyle kutladık doğumgününü,







6 Aralıkta ise arkadaşlarla... Resimde sadece Duru ve Nehir var ama Uras ve Ece'nin dahil olduğu nadir pozlardan biri Duru'nun babası bana yollar yollamaz burada yerini alacak...
ve işte beklenen fotoğraf !!!
soldan sağa : Ece(25ay), Uras(13ay), Efe Deniz(12ay). koltuk :Nehir (1ay), Duru (2ay)





her iki kutlamada da pasta geldi ama...









...Efe Deniz pastaları uzaktan seyretmeyi ve









alkış kısmına eşlik etmeyi tercih etti.






Tüm bu gürültülü kutlamalar esnasında Nehir mi ne yaptı???









şapkasını indirip gürültüye aldırmadan uyukladı :)



5 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Acqua dedi ki...

Efe Deniz'e nice seneler....mutlu aile tablonuz hiç bozulmasın. sevgiler

M.İ.N.İ dedi ki...

Maşallah Nehircik annesinin meşkul olduğunu anlamış uyumuş.Bu arada Başakçım fotoğrefların süper 2 tane doğurmuş kimse demez yani heleki 2.sini yeni doğurduğuna kimsecikler inanmaz süpersin süper

Sudamlam dedi ki...

nice senelere inş..nehirin son fotoğrafı çok şeker ya :)) bu arada sen kiloları hemen atmışın doğum sonrası..süper valla özendim sana :))

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Bloglar arasında dolanırken buldum sizi. Çoook güzel bi aile resmi. Benim de çok istediğim bişey bööle arka arkaya 2 bebek :) Ama cesaret edemiorum şimdi :)
Bodrum'dan sevgiler...
Bize de bekleriz..

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
İlknur ve Yaprakcım bünye yoruldu herhalde bu sefer kilolar hemencecik gitti Efe Denize hamile kaldığım kiloma döndüm neredeyse :)
Sevgili Elfeyp hemen ziyarete geldim yorumunu alınca çok tatlı bir kızın var maaşallah :)Eğer 2. bebeği düşünüyorsan arayı açmadan yapmayı tecrübelerime dayanarak tavsiye ederim.Arkadaşlarımdan gördüğüm bebeğin 2-3 yaşına gelince o cesaret iyice yok oluyor:)