CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

16 Nisan 2009 Perşembe

Yalancı Difteri



Haydaa yalancı içli köfte, yalancı tiramisudan sonra diferinin de mi yalancısı varmış demeyin, varmış...

Diğer adı "krup" olarak da bilinen bu solunum yolu rahatsızlığı 10 gününü yedi Efe Deniz'in. Geçen çarşamba, annem bu çocuk sıcak, galiba ateşi var dediğinde ufak ufak öksürüyordu . Aynı öksürük ertesi gün bir köpek havlaması ya da bozuk araba motorundan gelen seslere dönüşünce ve bizim bıcır nefes almak da da zorlanınca apar topar kendimizi doktora attık.
"Yalancı difteri, bu ara çok yaygın, hemen bir kortizonlu iğne yaptırıyoruz" dedi doktorumuz.
Sonrası 16. aya kadar tek ilaç kullanmamış oğlum bir nine gibi günde 3-5 ilaç alır oldu. Ağzını tüüm yemeklere kapadı ve bir hafta açmadı. Geceleri öksürdükçe defalarca ağlayarak uyandı. Anne olmadan uyumadı.Neyse ki salı sabahı "mamma, mamma" diye bağırarak uyanınca iyileştiğini anladık. Bir hafta boyunca minimum hareket eden, baygın baygın bakan, bir koltuktan diğer koltuğa gidip başını dayayan küçük adam bu süre zarfında harcayamadığı enerjiyi biriktirip biriktip iyileştiği ilk gün harcamaya kalkınca aynı günün akşamı hepimiz telef olduk. Kısaca anlayacağınız, gitti yalancı difteri geldi yalancı pehlivan :)


9 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Simla Ağcayazı dedi ki...

Cok gecmiş olsun

Sevgiler

Simla

Y dedi ki...

Başakcım Efe Deniz'in iyileştiğini öğrendim çok sevindim ! Fotoğraf her zaman ki gibi harika :) Çok sevimli !iyileştiği gün neler yapmış olabileceğini düşündüm okurken güldüm bayağı :) öpüyorum

M.İ.N.İ dedi ki...

çOK GEÇMİŞ OLSUN bAŞAKÇIM.PEHLİVENLIK GÜNLERİ ÖZLENİYOR ONLAR HASTAYKEN.sAĞLIKLI OLSUNLARDA BİZ KOŞTURMAYA RAZIYIZ VALLA

Happy Mixy dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BEN 2 KEZ YAŞADIM ONU.SOĞUK HAVA ÖZELİKLE KLİMALI ORTAM EN İYİ İLACI.KOMİK AMA ÖYLE:)ÖPTÜKKK KOCAMAN

Acqua dedi ki...

bu hastalığı da hiç duymamıştım, insan neler öğreniyor değil mi? neyse ki atlatmışsınız, çok geçmiş olsun.

Sudamlam dedi ki...

çok geçmiş olsun..zaten çocuklar hasta olunca anne baba bin kat hastalanıyor..bir de mızıl mızıl olmuyorlar mı :)) fotoğraf yine harika :))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun minik adama, yalancı pehlivan olması hasta olmasından bin kat iyidir ama değil mi:))

Öpüyorum bebişleri......

elfeyp dedi ki...

Geçmiş olsun oğlunuza. Gerçi geçmiş de boncuk gözler güler olmuş yeniden.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için yine ve herzaman ki gibi topluca teşekkür etmek durumunda kalıyorum. Oğlumuzun iyilşemesinin peşine minik prenses gribal bir enfeksiyon geçirince üstüne bir de İzmir'den babanne-dede gelince ne bir yazı yazabilir ne bir blog ziyaret edebilir ne de güzel yorumlarınıza ayrı ayrı cevap yazabilir oldum. Ama siz annesiniz anlarsınız dii mi :)