CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Uras'larda


Yaseminler taşındı. Efe Deniz diliyle anlatırsak Uras ditti...

Kendi adıma üzüldüm çünkü Yasemin'in ve Uras'ın bu kadar yakınımda olması çok güzeldi. Yasemin bana, Uras ise Efe Deniz'e çok iyi bir arkadaş.
Yasemin adına sevindim çünkü az da olsa annesinin yakınına gittiği için yükü hafifledi. Uras adına da sevindim çünkü artık özgürce coşabileceği bir bahçeye sahip.

Geçtiğimiz pazar hepberaberdik.

Hava güzel olunca, mangal keyfi, çocukların özgürce oynayabilmeleri, şarap,bira, güneş batışı derken harika bir gün geçirdik.

Biz, yedik, içtik, sohbet edip çokça çocuklarla ilgili dertleşip bolca güldük...
Efe Deniz ve Uras özgürce coştular;

önce toprakları yere döktüler,


sonra döktükleri toprakların içine bulandılar,


çamura bulanınca hortumu keşfettiler,

çaktırmadan vanayı açıp,

suyla yıkanmaya kalktılar...
Sonra işi oyuna döküp, iyice azıttılar ve ortaya bu manzara çıktı: bknz; su kuşları.

Tüm bunlar olurken Nehir yukardan sallanan yapraklarla eğlendi.


Gün sonuna gelindiğinde:


üstü kurutulmaya çalışılan kıyafetlerle dolu şemsiyenin altında...



... iki kafadar, bitmeyen enerjileriyle oturup kaldılar (ellere dikkat :) )




2 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Y dedi ki...

Başakcım bende bir sizden ayrıldığıma üzgünüm onun haricinde buraya alıştık hele siz de bu güzel havalarda bize eşlik etmeye devam ederseniz değmeyin keyfimize :) Uras'ta özlemiş Efe Deniz'i, artık beraber çok güzel oynuyorlar diyebiliriz di mi? fotoğraflar harika senden kopya çekeceğim. öpüyorum çok

Sudamlam dedi ki...

çok güzel bir günmüş belli. Çocukları özgür bırakmak lazım, doğa ile tanışsın. ben üstü kirlenecek diye yapma etme diyen annelere kızıyorum biraz. fotoğraflar harika :)