CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

5 Ocak 2012 Perşembe

Şimdi okullu olduk...

"Şimdi okullu olduk, şınıfları doldurduk" diye söylüyor Nehir şarkıyı.

S'leri söyleyebiliyor aslında ama Şınıf demek hoşuna gidiyor.


Seviyorlar okulu, öğretmenlerini ve arakadaşlarını.

Dolu dolu geçiyor günleri diye ben de çok mutlu oluyorum.

Yeni şarkılar, yeni tecrübeler, yeni arkadaşlıklar giriyor hayatlarına.

Efe deniz geldi ve benim artık en sevdiğim şarkı "oldıvey" dedi. "O nasıl bir şarkı ki" diye sordum başladı Jingle Bells'i söylemeye :)

Jingle Bells
Jingle Bells
Jingle All the Way


Hızlarına yetişemiyorum. Ama yetişememek hoşuma gidiyor.

Birikmiş çok fotoğraf var ama özet yapmak gerek :)

2 yılından anlar karşınızda....






Yeni yaşımızı arkadaşlarımızla kutladık...












Pijama partileri,



Top havuzu partileri,




Kıyafet baloları yaptık.



El becerilerimizi geliştirdik;





Kimi zaman börek açarak,







Kimi zaman tabak boyayarak,




Kimi zaman kek pişirerek...




Dans da ettik,



Tiyatro da seyrettik.



Çevreye de duyarlı olduk,




Sağlığımıza da...





Ve koca bir yılın sonundaaaa




Hoh hoh hoooo dedi bize Noel baba...




1 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Y dedi ki...

Öncelikle canım Başakcım özledim seni:) Bu Jingle Bells şarkısı bizim evde de pek bi seviliyor nedense !!! Öpüyorum hepinizi... sevgiler